Általános Szerződési Feltételek

Letöltés: Látványshop Általános Szerződési Feltételek


Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A web shop (latvanyshop.hu) működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

1.    SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Moldoványi Edit EV (latvanyshop.hu)

A szolgáltató székhelye: 1116 Budapest 11. ker. Sáfrány utca 54. 7/A

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: kovacs@latvanyshop.hu

Igazolvány szám/Nyilvántartási szám: 43579319

Adószáma: 67142112143

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Főváros Kormányhivatala Telefonszáma: 70/414-3255

Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban

A szerződés nyelve: magyar

 

1.1.       TÁRHELY-SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

 

Cégnév: Magyar Hosting Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Adószám: 23495919-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-968314

Bankszámlaszám: 10701049-49390807-51100005 (CIB Bank Zrt.)

Telefon 0-24: +36 1 700 2323

Tartalék telefon: +36 1 412 3448

FAX: +36 1 700 2254

Email: info@mhosting.hu

Online ügyfélkapu: https://online.mhosting.hu

Online ügyfélszolgálat: https://online.mhosting.hu

Személyes ügyfélszolgálat: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. 5. emelet


2.     ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

2.1

 

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a Latvanyshop.hu Internetes Áruházból történő megrendeléssel kezdeményez.

A Latvanyshop.hu Internetes Áruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

 

2.2

 

A Latvanyshop.hu Internetes Áruházban böngészni és vásárolni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokat ad meg, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

 

 

 

2.3

 

Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások az Moldoványi Edit EV (latvanyshop.hu) tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak az Latvanyshop.hu előzetes engedélyével lehetséges.

 

2.4

 

A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata visszaigazoló levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A módosításra/törlésre természetesen telefonon és elektronikus levélben is van mód. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

 

2.5

 

A megrendelések teljesítési ideje:1-3 munkanap. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben vagy telefonon.

 

2.6

 

Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak és az áfát tartalmazzák. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért boltunk nem vállal felellőséget.

 

 

 

3.     REGISZTRÁCIÓ, ADATOK VÉDELME

 

3.1

 

A rendelések feladása kor a Vevő eldöntheti, hogy regisztrációval, vagy anélkül kíván vásárolni. A regisztráció nélküli vásárláskor az Latvanyshop.hu Internetes Áruház csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat kéri megadni (számlázási adatok, illetve kiszállításkor szállítási adatok). A regisztráció nélküli vásárlásnál az Latvanyshop.hu Internetes Áruház rendszerében nem jön létre regisztrált vevő, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez. Ennek a rendelési módnak a hátránya a Vevő számára az, hogy nem tud élni az Latvanyshop.hu Internetes Áruház kényelmi szolgáltatásival, amelyeket a regisztrált felhasználóknak nyújt.

 

3.2

 

Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik, valamint a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhető lesz, amelyek Bejelentkezést követően a „Rendeléseim” menüpontban érhetőek el. Ilyen kényelmi szolgáltatások a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése. Visszaküldés menedzselése, hírlevél le-fel iratkozás.

 

3.3

 

A Vevő illetve rendelés adatokat az Latvanyshop.hu Internetes Áruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az Latvanyshop.hu adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

 

3.4

 

Elfelejtett jelszó: Elfelejtett jelszó funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Ilyen esetben javasoljuk, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.

 

3.5

 

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Latvanyshop.hu Internetes Áruház nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.

 

3.6

 

Latvanyshop.hu Internetes Áruház minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást az Latvanyshop.hu nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód egyrészt a Bejelentkezést követően az „Számlázási adatok módosítása” menüpontban minden Vevő módosíthatja regisztrációs adatait.

 

4.     BÖNGÉSZÉS AZ ÁRUHÁZBAN

 

4.1

 

Áruházunk termékválasztéka széles műszaki cikk kínálatot nyújt. A közel Vevőink teljes körű kiszolgálása érdekében olcsóbb árfekvésű termékeket és a nagy igényeket kielégítő típusokat is tartalmaz. Cégünk arra törekszik, hogy minden termékkategóriában biztosítsa ezt a maximális kínálatot. Választékunk naponta frissül, bővül, illetve a megszűnt termékek kikerülnek az áruházból.

 

4.2

 

Termékeinket a képernyő bal-felső oldalán található kategóriákban választva találhatja meg felhasználási terület szerint, vagy használhatja keresőnket, ahol egy vagy több kulcsszót megadva kilistázzuk a kínálatunkban található termékeket.

 

4.3

 

A terméklisták az Ön képernyőméretéhez igazodva megjeleníthetnek 20-25-50-75 vagy 100 terméket egyszerre. Ez kiválasztható minden terméklista fejlécében a megfelelő számra kattintva a Listázás felirat mellet.

A terméklisták rendezése lehet ár vagy név szerinti, szintén a Vevő választása szerint.

 

 

 

5.     MEGRENDELÉS FELADÁSA

 

5.1

 

A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a „kosárba” feliratra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség és a pontos típus a termék adatlapján, vagy kosárban állítható.

 

5.2

 

Ezt követően tovább böngészhet az oldalon és termékeket gyűjthet a kosárba, vagy a termék(ek) menüpont alatt a kosár megtekintését, vagy a fizetés menüpontot választhatja. (jobb-felül)

 

5.3

 

Ekkor, ha az eddigi böngészése során még nem tette meg be kell regisztrálnia, vagy ha már regisztrált vásárló, be kell bejelentkeznie áruházunkba. Vagy regisztráció nélkül is az adatai megadásával leadhatja a rendelést.

 

 

5.4

 

A tovább gombra kattintva mehet végig a teljes rendelési folyamaton, és a rendelés megerősítése gombra kattintva nyugtázhatja azt.

Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét, és ha hibát talál, a „lépésekre” kattintva módosíthatja a megadott adatokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva a kosár „6. Lépés” menüpontjában feladhatja rendelését. Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról. Ez azonban nem tekinthető rendelés visszaigazolásnak. A rendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza vagy munkatársunk telefonon tájékoztatja Önt rendelése teljesítésével kapcsolatban.

 

 

Szállítási költség: Csomagokat az ország területén az GLS Hungary szállítja házhoz.

 

5.5.

 

Fizetési és szállítási módok

A szállítás minden esetben futárszolgálattal történik a következő díjakért

- Előre utalás esetén: 990 Ft

- Utánvéttel való fizetés esetén: 1.200 Ft

-30.000 Ft feletti vásárlásnál a szállítás ingyenes!

Minden beérkezett rendelésnél a megrendelőt levélben tájékoztatjuk a rendelt termék elérhetőségéről, szállítási lehetőségeiről. Minden hétköznap 14 óráig beérkező rendelést, ha raktáron van, aznap átadjuk a futárnak. Előreutalás esetén tájékoztatjuk a vásárlót a további teendőkről.

Külföldi csomagküldés esetén egyedi szállítási árkalkulációt készítünk!

        

 

Amennyiben konkrét termékkel kapcsolatos kérdése van, készséggel állunk a rendelkezésére munkanapokon 10 és 18:00 között:

 

Elérhetőség:

   Kovács Krisztián Tel: (06/70-4143255)

        

Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.            

        

        

A termékszámlát Moldoványi Edit EV Latvanyshop.hu állítja ki.

 

6.      JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

 

Kellékszavatosság

 

6.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

 

6.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére

Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben

– a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

6.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

6.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

6.1.       Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

 

6.6 . Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

6.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

6.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

6.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

6.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

6.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

6.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a web shopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

 

6.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

6.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

6.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

 

 

 

 

 

7.     A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

 

7.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

7.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

7.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

7.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

7.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

7.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

7.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

7.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

 

8.     VEGYES RENDELKEZÉSEK

 

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

8.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

9.      PANASZKEZELÉS RENDJE

 

9.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben

Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

 

9.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

 

9.3. Az írásbeli panaszt az web áruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja.

A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

9.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

 

9.5. Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jenei Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html